tiistai 4. joulukuuta 2012

Day 20 – Favourite romance book

Vasta tämän päivän koittaessa tajusin, kuinka vähän olen oikeastaan romanttista/rakkauskirjallisuutta lukenut. Cecelia Ahernit ja Sophie Kinsellat on melkein kokonaan koluttu läpi, mutta lukemattomia ovat Jane Austenit, Nora Robertsit (jotka muuten tuntuu vähän liian lällyltä, eivätkä ole ihan heti lukuvuorossa) ja vaikka mitkä muut kirjat romanttisten kirjojen hyllystä. Aikamatkustajan vaimon valitsin, koska se oli melkoisen hyvä lukukokemus, mutta ei kuitenkaan niin hyvä kuin olin etukäteen hehkutuksen perusteella ajatellut. Jotenkin menin niissä eri ajoissa ja nykyhetkessä ihan sekasin, mutta hyvä se oli silti. Vaatii ehkä toisen lukukerran joskus tulevaisuudessa.

Audrey Niffenegger: Aikamatkustajan vaimo

Kustantaja: Gummerus
Julkaisuvuosi: 2005
Sivuja: 652
Alkuteos: The Time Traveler's Wife (2003)
Suomentanut: Paula Korhonen

2 kommenttia:

  1. Tämän aion lukea sitten kun sattuu kohdalle... Kirjailijan toisen romaanin olen lukenut; se oli sellainen keskinkertainen tekele, tämän pitäisi ilmeisesti olla parempi.

    Minulla justiinsa Kinsellat ja Ahernit menevät romanttisista, Austen ja kumppanit ovat jo liikaa. =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kannattaa toki lukea! En ole toista romaania lukenut, eikä hirveesti kiinnostakaan kun olen kuullut juuri sellaista, ettei ole yhtä hyvä kuin tuo Aikamatkustajan vaimo. Olisi kiva kuulla sinun mielipiteesi Aikamatkustajan vaimosta!

      Saas nähdä, mitä mieltä minä olen Austeneista ja kumppaneista, kunhan saan niitä luettua :D Ainakin Roberts tuntuu ihan liian lällyltä edes kokeiltavaksi.

      Poista